Összes oldalmegjelenítés

2015. július 10., péntek

Nyikhaj, 1D, Hiba

Az index-es cikket IDE kattintva nézheted meg.


Nos, tegye fel a kezét, aki viccesnek találta. Igen, gondoltam.



Úgy döntöttem írok a szerzőnek levelet. Bemásolom:

Tisztelt Varga Attila!

Ehhez lenne némi hozzáfűznivalóm:

1. Az 1D tagja itt nem sírt, hanem a képébe dobtak valami ajándékot a rajongók. Ajánlom figyelmébe az egész koncertet, nagyon jó. :D :D
2. Ő Harry Styles.
3. Akit pedig nyikhajnak nevezett nem más, mint Zayn Malik.

Hogyha ezeket szépen összerakjuk, mindjárt egy értelmes írást is kapunk. :) 
Ha ezt viccesnek szánták, nos, senki sem nevetett. 

All the love: E.C.


Válaszul ezt kaptam: Kedves 13 éves Cole Elanor, De, az. Majd rájössz. sixx


Erre én: Köszönöm, hogy az életkoromat belekeveri. Szerintem én sem személyeskedtem. Érett személyiségre vall. 

Erre Ő: :) szep eletet!

Nos, erre én már nem írtam semmit. Úgy érzem a hiba nem bennem és az éveim számában van, hanem inkább Benne.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése